Materiały drukowane, takie jak wizytówki, ulotki reklamowe czy banery nie wychodzą z mody, bo wciąż są skuteczne, jako narzędzia służące do nawiązania długofalowej relacji z klientem. Trudno powiedzieć, które z nich są najbardziej skuteczne. Jedno wiadomo na pewno – bez materiałów drukowanych relacje z klientami byłyby jedynie oparte na więzi internetowej, która, choć posiada wiele efektywnych możliwości reklamowych, często wymaga dopełnienia w postaci reklamy drukowanej. Trzeba pamiętać, ze wciąż nie wszyscy klienci posiadają konta w mediach społecznościowych, dlatego dostęp do niektórych informacji może być utrudniony.
CzytajŻołnierze WOT po raz kolejny pomagali przy rozdysponowaniu żywności do poszczególnych punktów dystrybucji, które znajdują się przy parafiach i Ośrodkach Pomocy Społecznej w naszej diecezji
CzytajW Niemczech, Austrii, Francji czy na Węgrzech wprowadzono lub planuje się wprowadzić dostępność miejsc takich jak kina czy baseny tylko dla osób zaszczepionych przeciwko Covid-19 i ozdrowieńców.
CzytajZbliża się zmiana standardu naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce
CzytajBiskup diecezji bielsko-żywieckiej Roman Pindel udzielił święceń diakonatu dziewięciu alumnom naszej diecezji
CzytajCzy szczepienia będą obowiązkowe? Minister zdrowia odpowiada
CzytajPonad dwie trzecie społeczeństwa może obecnie cierpieć na zapalenie skóry rąk z powodu rygorystycznego mycia rąk i używania preparatów na bazie alkoholu
CzytajTo kolejny pomysł na jeszcze lepsze zagospodarowanie tego miejsca, jako niezwykłej atrakcji turystycznej naszego miasta
CzytajPlastikowe nakrętki można od dzisiaj wrzucać do specjalnego kosza, który zamontowano przy Przedszkolu w Koszarawie
CzytajOd 29 maja do 5 czerwca przywrócona ma być działalność klubów fitness i siłowni, a także basenów - wynika z opublikowanego w czwartek wieczorem rozporządzenia Rady Ministrów
Czytaj