2022-01-11 18:00:00 Beskid AIR 5419
Niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem grudnia była informacja, że aktualne opóźnienie w drążeniu tuneli TD-2.1 i TD-2.2 ma wynieść ok. roku
Niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem grudnia była informacja, że aktualne opóźnienie w drążeniu tuneli TD-2.1 i TD-2.2 ma wynieść ok. roku. Niestety wedle posiadanych danych z połowy grudnia, przyrost wydrążonych tuneli można zaobserwować tylko w przypadku TD-1.
R E K L A M A
Na obecnie istniejącej estakadzie na Węźle Przybędza, w rejonie przyczółków trwają prace, prawdopodobnie mające za zadanie wzmocnienie struktury obiektu. Na ul. Wajdowej zdają się zbliżać do końca prace związane z budową zbrojeń, szalunków i końcowego betonu.
W oczach rosną postępy przy estakadzie EST-1, w dalszym ciągu prace wykonywane są także poza tygodniem roboczym. W grudniu rzecznik prasowy Mirbud Paweł Bruger mówił: "Mamy do zabetonowania w sumie 20 taktów, na chwilę obecną zabetonowano 3. Wszystkie pozostałe wg harmonogramu zostaną wykonane do listopada 2022."
W rejonie portalu północnego TD-1 powoli trwają przygotowania do rozpoczęcia drążenia od tej strony.
Podczas realizacji zdjęć w sobotę w niewielu miejscach budowy toczyły się prace, jednak jednym z takich miejsc była estakada EST-3.2, gdzie już na ukończeniu są prace związane z budową ustroju nośnego.
Bardzo spokojnie niestety było w rejonie portalu północnego TD-2. Wzmożone za to prace trwały w rejonie portalu południowego, gdzie jeszcze w styczniu ma rozpocząć się drążenie tuneli od tej strony. W sobotę wyznaczony był już wlot do tunelu TD-2.1. w kierunku Zwardonia. Miejmy nadzieję, że drążenie od strony południowej przyniesie lepsze efekty niż od strony północnej.
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: zywiec.super-nowa.pl