Zimowa aura towarzyszyła realizacji zdjęć do tego odcinka. Wyjątkowo zdjęcia były wykonywane w ciągu dwóch dni, z czego jeden z nich był dniem roboczym, co widać po wzmożonym ruchu pojazdów budowy oraz pracowników.
Największe postępy w listopadzie odnotowano przede wszystkim w tunelach, zwłaszcza w TD-2.1 i TD-2.2., gdzie zostało wznowione drążenie po kilkumiesięcznej przerwie. Na chwilę obecną nie dysponuję danymi liczbowymi dotyczącymi rzeczywistych postępów w drążeniu tuneli.
R E K L A M A
Na obecnie istniejącej estakadzie na Węźle Przybędza, w rejonie przyczółków trwają prace, prawdopodobnie mające za zadanie wzmocnienie struktury obiektu. Na ul. Wajdowej w dalszym ciągu przybywa zbrojeń, szalunków i końcowego betonu.
W oczach rosną postępy przy estakadzie EST-1, w dalszym ciągu prace wykonywane są także poza tygodniem roboczym. Zauważalnie przybyło za to muru oporowego przy wschodnim krańcu drogi, który zdaje się, że osiągnął swoją docelową długość, przynajmniej do czasu zlikwidowania skarpy pomiędzy EST-1 a MD-1.
Niestety świeży śnieg skutecznie przykrył efekty prac przy portalu północnym TD-1, niemniej jednak prace w tym miejscu cały czas trwają.
Dość powoli idą prace przy EST-2.1 i EST-2.2. Powstają co prawda podpory, jednak patrząc na tempo ich wzrostu, do rozpoczęcia prac nad ustrojem nośnym zostało jeszcze sporo czasu.
Ustrój nośny na estakadzie EST-3.2 sięga mniej więcej połowy jej długości, w następnym odcinku powinniśmy zobaczyć go w pełnej krasie.
Coraz bliższe końcowego efektu są prace na mostach MD-3.1 oraz MD-3.2.
Kopiowanie materiałów dozwolone pod warunkiem podania źródła: zywiec.super-nowa.pl